تولد نوزاد نارس یا زایمان زود هنگام:
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تولد نوزاد نارس یا زایمان زود هنگام:

نوزادان کوچکتر یا افرادی که قبل از 37 هفته به دنیا آمده اند، ممکن است قدرت یا انرژی لازم را برای زمان طولانی نداشته باشند تا تمام شیری که نیاز دارند را از سینه مادر بگیرند.

آن ها هم چنین بیشتر از حد معمول خواب هستند و مشکلات پزشکی مانند زردی یا کم آبی بدن را تجربه می کنند. که حتی می تواند تغذیه با شیر مادر را دشوار تر کند.

مشکلات دهانی :

موضوع نگه داشتن سینه مادر ، بلعیدن پستان با نوک بزرگ پستان مادر، برای هر کودکی می تواند سخت باشد. با این حال، نوزادان با دهان کوچک و یا یک مسئله فیزیکی مانند کوتاهی زبان یا شکاف لب و کام می توانند مشکل پستان مادر را بگیرند.

زردی :

نوزادان مبتلا به زردی ممکن است توناژ زردی روی پوستشان داشته باشند. این موضوع می تواند بچه ها را بسیار خواب آلود و بی علاقه نسبت به تغذیه با شیر مادر بکند.

 ریفلاکس :

نوزادان مبتلا به ریفلاکس پس از تغذیه، بالا می آورند یا استفراغ می کنند، آن ها نه تنها از شیر تغذیه می نمی کنند، بلکه اسید حاصل از ریفلاکس می تواند گلو و مری آن ها را تحریک کند و تغذیه با شیر مادر را دردناک کند.

 بیماری:

نوزادان مبتلا به بیماری یا عفونت ممکن است از شیر مادر تغذیه نکنند، آن ها ممکن است افرایش وزن نداشته باشند و حتی وزنشان کاهش پیدا کند، به خصوص اگر اسهال داشته باشند یا استفراغ کنند.

 مسائل عصبی :

مسایل عصبی مثل سندروم داون می تواند مانع از توانایی کودک در نگه داشتن سینه مادر و پرستار به طور صحیح شود.

مشکلات کودکان
چه چیزی باعث ثابت ماندن وزن نوزاد می شود؟
اگر نوزاد شما وزن نمی گیرد چه کار باید بکنید؟

اگر در مورد افزایش وزن کودکتان یا عدم وجود آن نگران هستید ضروری است که در اسرع وقت کودک خود را به مرکز مراقبت های بهداشتی خود نشان دهید. بارها در بخش نوزاد در نمناک گفته ایم که پزشک کودک شما را معاینه و وزن می کند و به شما نظرش در مورد این که چه انتظاری باید از کودکتان داشته باشید، می دهد. او هم چنین استراتژی هایی که ممکن است برای شما و فرزندتان مناسب تر باشد، و هم چنین زمانی که باید برای بررسی های دیگر نزد او بازگردید را به شما خواهد گفت.

برخی از چیزهایی که ممکن است بخواهید لحاظ کنید یا این که ممکن است به شما پیشنهاد شود:

گرفتن سینه توسط فرزندتان را بررسی کنید. مطمئن شوید که کودک شما به درستی سینه شما را می گیرد.می توانید اگر نیاز دارید از یک دوست که تجربه شیردهی دارد، پزشکتان ، یک مشاور تغذیه شیر مادر، یا مادران در یک گروه تغذیه با شیر مادر برای کمک سوال بپرسید.





:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 31 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی